Sidor

söndag 6 november 2011

Unik E-kurs! SÅ SKAPAR DU EN GOD SJÄLVKÄNSLA! 7 delar Text och Audio. Av Gunnar Martin Aronsson.

E-kurs. SÅ SKAPAR DU EN GOD SJÄLVKÄNSLA
För dig som tror att en god självkänsla är långt borta. Glöm det!
Du har den redan! – Du har bara glömt bort att du har en perfekt Självkänsla.
Den här E-kurser avser att påminna dig om detta, med hjälp av gamla andliga insikter och livsattityder. Sju textdelar.
Volym: 7 Delar Text plus 7 Delar Audio om c:a 30 min vardera.
Pris: 590 kr inkl. moms.
http://evolutionbynight.wordpress.com/e-kurs-god-sjalvkansla/



Aktuell referens:
”Jag finner nästan inte ord till att beskriva vinsterna med att ha tagit del av Gunnar-Martins E-kurs.
En känsla av lättnad och ett inre lugn har infunnit sig. Men även en inre styrka som gör det lättare för mig i många hänseende varje dag. När jag nu förstår mitt egenvärde, känner mig själv på riktigt och dessutom tycker om mig själv, har många i min omgivning förändrats till det positiva!? Jag som tidigare trott att det var andras fel (att de stod i vägen för mig) när jag ville känna optimal harmoni! Jag har fått så bra och kloka förklaringar av kursledaren och de ur ett perspektiv som jag inte tidigare känt till. Det bästa av allt är att jag känner att förändringen från låg/ingen självkänsla till god självkänsla är beständig….”
TACK!… för att jag fick möjligheten att delta i denna kurs!!!
-Cecilia Blekinge län”

Inga kommentarer: