Sidor

fredag 21 januari 2011

Lite om Nätverksbrevet från gma på kvällskvisten....fredag 21 januari 2011.

Ja, så var det nya NÄTVERKSBREVET ute...!

Hoppas att du finner något däri av inspiration. För dig som undrar varför allt inte är inkluderat vad gäller texter beror det på rättighetsfrågan; även om jag vet att somliga publicerar nästan vadsomhelst i sina bloggar är jag mer restriktiv; vad som ingår är antingen mina egna texter, närståendes texter eller kortare citat, där jag lutar mig mot citaträtten. Längre stycken undviker jag att publicera på nätet.
Däremot finns en möjlighet att i en sluten krets ta del av visst stoff.

Isåfall skriver du bara en rad till
gmaaction.resursbanken@gmail.com

så sänds HELA Nätverksbrevet till Dig!
(Och det är förstås gratis, det också.)

Inga kommentarer: